aaaaaah nog maar 18 dagen! - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Danique Vellinga - WaarBenJij.nu aaaaaah nog maar 18 dagen! - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Danique Vellinga - WaarBenJij.nu

aaaaaah nog maar 18 dagen!

Door: Danique

Blijf op de hoogte en volg Danique

03 Mei 2014 | Zweden, Vilhelmina

Hoi hoi,

Poeh, nog maar 18 dagen en dan zit m’n avontuur hier erop….
Jammer want er is hier nog genoeg te zien en te doen, maar aan de andere kant ook wel weer fijn om m’n familie en vrienden te zien.

Vorige week zaterdag weer even naar Umeå geweest, en daar lekker gewinkeld en rondgehangen. Vooral de busreis was 1 groot feest. We werden 3 uren heen en 3 uren terug goed in de gaten gehouden door 2 Zweedse meiden, heeeeel irritant!

Dinsdag appelflappen gemaakt op stage. En de bewoners en collega´s vonden het heerlijk. M´n collega´s ook maar even geleerd hoe ze appelflappen uit moeten spreken en hier hebben we heerlijk om gelachen.

Woensdag werden we uitgenodigd voor fika door de meiden van school. Ze hadden lekker cake gemaakt met ijs en fruit. Daar gepraat met Anna-maria die net 5 weken in Nederland was geweest. Leuk om te horen hoe ze het daar heeft gehad en hoe ze Nederland ziet.
Voor het avond eten werden we uitgenodigd door Tina, dit is onze begeleidster hier in Zweden. We gingen met haar familie en vrienden naar een open plek in het bos. Daar hebben we heerlijk gegeten en later een groot vreugdevuur gemaakt! Majbrasa noemen ze het hier. Dit wordt gevierd op 30 april en 1 mei.
Later die avond zijn we met Tina haar dochter Felicia naar haar vriendinnen gegaan om daar Felicia haar verjaardag te vieren. Dit was super gezellig en aan het eind van de avond zijn we naar het hotel gegaan om daar verder te feesten.

Hej då ♥

• 04 Mei 2014 - 09:09

Jelda:

Lekker nog even genieten, Danique x

• 05 Mei 2014 - 00:10

Danique Vellinga: