Week 7 - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Danique Vellinga - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Danique Vellinga - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: Danique

Blijf op de hoogte en volg Danique

17 April 2014 | Zweden, Vilhelmina

Hej hej,
Week 7 is al aangebroken, nog maar 34 dagen en dan ben ik alweer in Nederland….
Vorig week Anneke en haar man Phil ontmoet, een Nederlandse vrouw die hier woont, en daar hebben we gegeten. Heerlijk om na al dat Engels even Nederlands te praten.
Overigens ook handig, want moest naar de dokter ivm voorhoofdsholte ontsteking. Ze had een afspraak geregeld, waar je normaal 2 of 3 weken moet wachten voordat je een dokter ziet, kon ik gister gelukkig al. En ook heel handig, ze kon mooi alles vertalen!
Deze week lekker vrij en gistermorgen Regina’s mem en zus Femke van het vliegveld gehaald in onze mooie gehuurde auto! Tussen de middag gezellig uit eten geweest met mem, fem en anneke. Tussen de middag is het normaal hier om uit eten te gaan. S’avonds kun je bijna nergens meer terecht… Later op middag even bij de same winkel geweest (is een stam hier in lapland) en de berg opgelopen om de hutten te zien waar ze vroeger in woonde.
Vandaag met de auto naar Lycksele geweest. Daar de dierentuin bezocht met dieren die in lapland leven zoals: rendieren, elanden, bruine beren en poolvossen. Daarna nog even naar de ‘beroemde’ dollarshop geweest, waar de mensen 2 uren voor rijden om daar te winkelen. (hartstikke gek). Daarna nog even in t centrum geweest, maar bijna alle winkels waren al dicht helaas. Dus weer terug naar Vilhelmina en daar lekker gegeten in het hotel (wat wel open is s’avonds).

Morgenmiddag brengen we Mem en Fem weer naar t vliegveld. Leuke 3 dagen gehad, wat ook aan de foto’s is te zien!
Hej då en Glad Påsk!

• 17 April 2014 - 23:33

Lianne:

Niet su aftellen juh! Lekker genieteeeee!!
    Ziet er allemaal heel mooi uit trouwens!

• 18 April 2014 - 08:32

Pieke Visser:

Goedemorgen
    Ik heb lekker geslapen en zo op naar
    de therapie
    wat een mooie verslagen van elke dag
    Dit is volop genieten lees ik wel,
    Ik heb nog een nieuwtje ik ga 2 Mei naar huis
    ben hier dan meer meer dan een halfjaar.
    Ik blijf je volgen Danique
    lieve groetjes van mij Pieke

• 18 April 2014 - 12:53

Daniqueinzweden :

Hej Pieke,
    Jaa geniet hier zeker, t is hier nu lekker weer dus komt mooi uit met
    m'n weekje vrij.
    Wat super dat je naar huis mag! En hoe gaat de therapie?
    Lieve groetjes Danique