Week 4 - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Danique Vellinga - WaarBenJij.nu Week 4 - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Danique Vellinga - WaarBenJij.nu

Week 4

Door: Danique

Blijf op de hoogte en volg Danique

03 April 2014 | Zweden, Vilhelmina

Hej hej,

Alweer een week voorbij! En alweer veel gezien en gedaan.
Vrijdagmiddag na stage de lange latten opgehaald en even op het meer wezen langlaufen. Tsjah het was best leuk en we hebben ook wel gelachen, maarrrr ik ga toch liever skiën, zit wat meer gang in!
Zaterdagmorgen vroeg uit bed want 06.50 ging de bus naar Umeå. Deze rit duurde 3 en half uur, maar onderweg wel leuke en mooie dingen gezien. Zo stonden er ineens midden op de weg een rendieren en die hadden we nog niet gezien!
We hadden Umeå iets groter verwacht… maar we waren na anderhalf uur al uitgewinkeld. Tsjah de bus ging pas weer om 15.20 dus we moesten nog 2 uren wachten. Dus maar even een eettentje opgezocht en daar een 2 uur lange Fika gehouden ;)

Zondag moesten we weer vrij vroeg opstaan want om 9.30 werden we opgepikt om te gaan sleeën met honden. Dit was echt super, geweldig, fantastisch mooi!! Ik zou het zo nog een x willen doen. Na het sleeën mochten we helpen met de tuigjes afdoen, de honden waren zeer nieuwsgierig en dit lukte niet echt want ze drongen allemaal om me heen hahaha. Helaas mocht ik er niet 1 mee naar huis nemen :’(

Gisteren zijn we met de verpleegkundige naar Saxnäs geweest. Hier zijn de beroemde ‘Mountains’ waar iedereen t hier over heeft. Hier even rondgetoerd en van het uitzicht genoten. De verpleegkundige had alleen wat papierwerk te doen, wat wel jammer was. Dus hebben we maar weer een 2 uur durende Fika gehouden! Terugweg heeft ze ons wat toeristische plekjes laten zien en een winkeltje waar ze streekproducten verkochten. We kregen van haar een soort toastjes met een stukje kaas erbij, liefff!
Hej då