Aangekomen in Vilhelmina - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Danique Vellinga - WaarBenJij.nu Aangekomen in Vilhelmina - Reisverslag uit Vilhelmina, Zweden van Danique Vellinga - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Vilhelmina

Door: Danique

Blijf op de hoogte en volg Danique

12 Maart 2014 | Zweden, Vilhelmina

Whaaaaa maandag 10 maart was 't zover, 19.20 vlogen we van Amsterdam naar Stockholm. In Stockholm moesten we 11 uren wachten tot de volgende vlucht ging. Dinsdag kwamen we half 11 aan in Vilhemina, waar we opgewacht werden door Maria. Zij heeft ons naar het appartement gebracht en daar hebben we eerst het bed opgemaakt en zijn we gaan slapen. Rond een uur of 4 s'middags even de supermarkt opgezocht en wat eten gekocht. Rond 9 uur kwam Stefano, onze huisgenoot, binnen en hebben we daar wat mee gepraat. Daarna snel weer op bed gegaan want we waren kapot.

Vanmorgen half 10 moesten we bij Maria op school zijn. Daar hebben we Tina ontmoet en zij heeft ons onze stageplekken laten zien. Ook hebben we kennisgemaakt met onze stagebegeleiders. Mijn stagebegeleider is super leuk en lekker gek hahaha.
Tussen de middag hebben we met 2 meiden van de school gegeten, toevallig waren de meiden vorig jaar in Sneek geweest en ze waren zelfs naar Rock bij Rein geweest.

In 2 dagen tijd al weer heel wat beleefd. Super mooie omgeving hier en vriendelijke mensen.

Dit was het weer voor vandaag!
Doeeeeeiii xx

• 12 Maart 2014 - 21:06

Bert Steen:

Goed begin halve werk!!! Doe je Emelie en vanja de hartelijke groeten van mij??

• 12 Maart 2014 - 21:19

Lianne:

Hahahah naar Rock by Rein! Geweldig! Heel iets anders dan een feestje daar denk ik..
    Klinkt goed allemaal! Wanneer gaan jim beginnen met stage lopen?

xxx

• 13 Maart 2014 - 10:36

Danique :

Als ik ze weer tegen kom zal ik dat zeker doen, bert!

@lianne: jaa ze vonden t een super feest haha.
    Hoe t stappen hier is geen idee, de drank is hier superrrr duur.
    Regina is vandaag me stage begonnen en morgen begin ik.
    Xxx